خبر فوری

نیروهای انتظامی اجازه قدعلم کردن قانون‌شکنان‌ را نمی‌دهند

هرمزبان –نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نیروهای انتظامی، اجازه قدعلم کردن قانون‌شکنان‌ در برابر مردم‌ را نخواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح شنبه (هشتم مهرماه) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم سعید پناهی که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: مادر شهید چه نام با مسمایی را روی این فرزند گذاشته‌اند چراکه واقعیت این نام برازنده اوست.

وی ابراز کرد: رزمندگان برای محافظت از کشور و اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و تمام توان و آرامش خود را برای برهم زدن آرامش قانون شکنان به‌کار گرفته‌اند که قابل قدردانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌عبادی‌زاده، با بیان این نکته که دشمن امنیت کشور اسلامی ایران را هدفگذاری کرده است، ادامه داد: برهم زدن وحدت موجود در جامعه در تمام اقشار و گروه‌ها برای ایجاد اخلال در امنیت کشور یکی از اهداف اصلی دشمن است. امروز در این دنیای وانفسا، کشور ایران به عنوان جزیره ثبات در غرب آسیا شناخته می‌شود و این امر خاری در چشم دشمن محسوب می‌شود. دشمن نیز تمام تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن این امنیت به‌کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که کاسبان مرگ و قاچاقچیان دنیاطلبان قانون شکن هستند، تصریح کرد: ملت ایران در تمام صحنه‌ها توانسته است از ارزش‌های خود محافظت کند و در ادامه هم نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌عبادی‌زاده، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه انتظامی در استان هرمزگان، بیان کرد: برادران انتظامی به شما خدا قوت می‌گویم که امنیت را برای جامعه به ارمغان آورده‌اید و در این راه هزینه‌های جانی زیادی را متحمل شده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: تمام برهم زنندگان آرامش مردم و دشمنمان بدانند نیروهای مسلح و حافظام امنیت کشور پای کار هستند و اجازه نخواهند داد که دشمنان و قانون‌شکنان در برابر ملت ایران قدعلم کنند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان مربوطه، مشکلات اقتصادی مرزنشیان را حل کنند و اجازه ندهند که کسی به خاطر چالش‌های معیشتی امنیت جامعه را بر هم بزند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید