خبر فوری

استاندار تهران: کاهش فوتی‌های کرونا در استان تهران به متوسط روزانه ۱۰ نفر

هرمزبان – استاندار تهران از کاهش فوتی‌های کرونا در استان تهران به متوسط روزانه ۱۰ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محسن منصوری در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: امروز هشتادمین جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد. شرایط فعلی شرایط خوبی است. به شکلی که امروز فوتی‌های سطح استان به صورت متوسط به ۱۰ نفر در روز کاهش پیدا کرده و شاهد کاهش ابتلاء دانش آموزان هستیم.

وی ادامه داد: اما مطلبی که ما را نگران کرده است مشاهده سویه جدید امیکرون است که سرعت انتشار بسیار زیادی دارد. هر چند که قدرت کشندگی زیادی ندارد.

منصوری تاکید کرد: مقرر شد تدابیر جدی و جدیدی برای این موضوع اتخاذ شود. قطعا مهمترین مسئله برای مقابله با امیکرون تزریق دز یادآور است که باید همه رسانه‌ها در خصوص تشویق شهروندان نسبت به تزریق دز سوم کمک کنند.

وی ادامه داد: دستور العمل‌های جدید برای اصناف، مجموعه‌های ورزشی، تالارها، رستوران‌ها و … ظرف امروز و فردا در ستاد استان تهران تهیه و ابلاغ خواهد شد که از طریق آن بتوانیم از تجربه گذشته استفاده کنیم. ظرفیت مراکز تجمیعی را افزایش خواهیم داد و بیمارستان‌ها در صورت افزایش سویه امیکرون ظرفیت‌های خود را افزایش خواهند داد تا دچار مشکلی نشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید