خبر فوری

اعلام لیست تیم ملی ایران برای بازی با امارات و کره جنوبی؛ سه استقلالی خط خوردند

هرمزبان – دراگان اسکوچیچ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سرمربی تیم ملی در فاصله شش روز تا بازی حساس مقابل امارات متحده عربی، فهرست مورد نظر خود را در حالی اعلام کرد که در آن نام سه دروازه‌بان، 9 مدافع، 9 هافبک و 5 مهاجم دیده می‌شود. نکته جالب اینکه در لیست دعوت شده به تیم ملی تنها نام 7 بازیکن از لیگ برتر ایران دیده می‌شود و 19 بازیکن دیگر در لیگهای مختلف خارجی شاغل هستند و باید هرچه زودتر خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. باتوجه به تعطیلی مسابقات داخلی، بازیکنان تیمهای پرسپولیس، استقلال، فولاد و سپاهان مشکلی برای حضور در اردو نخواهند داشت. تیم ملی باید روز 15 مهر ماه در امارات مقابل تیم فن مارویک قرار بگیرد و سپس روز 20 مهر ماه در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی خواهد بود.
دراگان اسکوچیچ اسامی بازیکنان مدنظر خود را اعلام کرد که به شرح زیر هستند:
دروازه بانان:
علیرضا بیرانوند
امیر عابدزاده
پیام نیازمند

مدافعان:
محمدحسین کنعانی زادگان
شجاع خلیل زاده
مجید حسینی
سیاوش یزدانی
صادق محرمی
احسان حاج صفی
امید نورافکن
میلاد محمدی
صالح حردانی

هافبک ها:
سعید عزت اللهی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
سامان قدوس
علیرضا جهانبخش
وحید امیری
علی قلی زاده
مهدی ترابی
یاسین سلمانی

مهاجمان:
کریم انصاری فرد
کاوه رضایی
سردار آزمون
مهدی طارمی
مهدی قائدی
در لیست جدید تیم ملی که برای دو بازی مقابل امارات و کره جنوبی منتشر شده نام 26 بازیکن به چشم می‌خورد، 26 بازیکنی‌که 23 نفرشان در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشتند. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران که آخرین بار برای دو بازی مقابل سوریه و عراق 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخوانده بود، این بار برای دو بازی مقابل امارات و کره‌جنوبی 26 بازیکن را به اردوی ملی پوشان دعوت کرد. از لیست قبلی چهار بازیکن خط خوردند، این چهار بازیکن جعفر سلمانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس و محمد کریمی هستند اما به جای این چهار خط خورده، دراگان اسکوچیچ 3 ملی پوش را به اردوی تیم ملی برگردانده است؛ احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی، کاوه رضایی و مجید حسینی که هر سه، دو بازی قبلی تیم ملی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بودند، حالا دوباره در تیم ملی هستند.
از جمع خط خورده ها سه بازیکن به استقلال تعلق دارند؛ جعفر سلمانی، عارف آقاسی و زبیر نیک نفس هرسه در فصل نقل و انتقالات به استقلال پیوسته‌اند و هرسه نیز به نظر می رسد به دلیل عملکرد نه چندان خوب شان در بازی استقلال و الهلال از لیست خارج شده باشند، به خصوص جعفر سلمانی که در بازی مقابل سوریه نیز عملکرد خوبی نداشت و اسکوچیچ با وجود علاقه فراوانی که به این بازیکن دارد، ناچار شد بین دو نیمه او را تعویض کند. همچنین به گزارش طرفداری، دراگان اسکوچیچ که به محمد کریمی هافبک دفاعی سپاهان علاقه‌مند است و بعد از یک فصل حضور مداوم این بازیکن در پست هافبک دفاعی در تیم سپاهان (که گفته می‌شود به سفارش اسکوچیچ در این پست بازی کرده) او را به اردوی قبلی فراخوانده بود، این بار در لیست تیم ملی جایی به بازیکن مورد علاقه خود اختصاص نداده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید