خبر فوری

بادبانهای فجر در ساحل بندرعباس برافراشته شدند

هرمزبان – به همت هیات بادبانی استان هرمزگان و باشگاه مارینا نخستین جشنواره سیلینگ و نوجوان استان در شهرستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، رییس هیات بادبانی استان هرمزگان امروز گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور تشویق و استعداد یابی رده های سنی 9 تا 14 سال نخستین جشنواره سایلینگ استان در ساحل هتل هما برگزار شد.

حسین عباس نژاد با اعلام اینکه این جشنواره با استقبال بی نظیر خانواده ها همراه بود، اضافه کرد: علاقمندان به ورزش بادبانی با در خصوص نحوه هدایت قایقهای بادبانی آموزشهای لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایقها آشنا شدند.

وی همچنین به وجود استعدادهای خوب در زمینه قایق های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعدادهای بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود و ان شا الله در سالهای آینده شاهد درخشش بیشتر بچه های هرمزگان در اردوهای تیم ملی خواهیم بود.

رییس هیات بادبانی استان همچنین از برگزاری چنین جشنواره هایی در بعد همگانی خبر داد و افزود: نوجوانان در این جشنواره با قایق آبتیمیست، کایت بردینگ، ویند سرفینگ و …آشنا شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید