خبر فوری

تیم استان قم رتبه برتر مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی پسران بندرعباس را کسب کرد

هرمزبان – نتایج هفتمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش پسران روز چهارشنبه در سالن اجتماعات شهرک گاز بندرعباس اعلام و گروه دارالقرآن امام علی (ع) استان قم رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، نتایج هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش  پسران امروز چهارشنبه ۱۱بهمن ماه در سالن اجتماعات شهرک ملی گاز بندرعباس برگزار شد.

میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی بخش پسران گفت: روند مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی یک فرایند است که از مرحله مناطق با حضور ۸۰۰دارالقرآن  و بیش از ۱۰۰۰ گروه در مرحله استانی و شهرستانی آغاز می شود.

وی افزود: پس از آن گروه های برتر از هر استان یک گروه دختر و پسر که در مجموع ۶۴ گروه، به مرحله مقدماتی کشوری را می یابند که در مجموع ۳۲ گروه دختر و پسر ۱۶ گروه دختر و ۱۷گروه  پسر در مرحله نهایی دست یافتند که در بندرعباس با هم رقابت کردند.پ

 مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نتایج هفتمین دوره پسران گروه دارالقرآن امام علی (ع) استان قم رتبه برتر و مازندران رتبه دو را به خود اختصاص داد و رتبه سوم مشترک بین خوزستان و سمنان تقسیم شد.

نتایج هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی در بخش دختران، استان خراسان رضوی رتبه برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید