خبر فوری

۲ پیروزی و ۲ مساوی در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

هرمزبان – هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان با انجام چهار دیدار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از صبح ساحل، فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های با حضور ۱۰ تیم آغاز شده است که در گروه شرق تیم های شاهین ایسین، برزگر دمشهر، آرمان کیان ساحل، یاران یونس رامین حاجی آباد و رگبار خراجی رودان و در گروه غرب تیم های خلیج فارس بوستانو، هرنگ جوان بستک، شهاب سوزا قشم، نایبند بندرعباس و اتحاد گاومیری با هم رقابت می کنند.

در دیدارهای گروه شرق تیم شاهین ایسین با سه گل برزگر دمشهر میناب را شکست داد. علیرضا آلوس دو گل و علیرضا حسن زاده یک گل برای شاهین به ثمر رساندند.

آرمان کیان ساحل بندرعباس و یاران یونس حاجی آباد بدون گل مساوی شدند. در این گروه تیم رگبار خراجی رودان استراحت داشت.‌ در دیدارهای هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال استان در گروه غرب ، هرنگ جوان نوین بستک با چهار گلی که نیما جمال پوران، محسن شبانی ،گل بخودی مدافع حریف ودعیسی خوبان زاد به ثمر رساندند تیم شهاب سوزا قشم را شکست دادند.

بازی تیم های اتحاد گاومیری بندرلنگه و نایبند بندرعباس در پایان نود دقیقه دو دو مساوی شد‌. مهران پایدار و محمد شریف پور برای گاومیری و امیرحسین محمدی و صابر شهبازی برای نایبند بندرعباس گلزنی کردند.
تیم ساحل خلیج فارس بستانو در هفته نخست در گروه غرب استراحت داشت.

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید