خبر فوری

۲۴۰۰میلیارد تومان از حق هرمزگان نزد دولت بلوکه است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مرادی شنبه شب در جمع مردم روستای خورگو با بیان اینکه همه باید سهم حداقلی در خدمتگزاری داشته باشیم از گذشته تاکنون در هرمزگان فرصت سوزی بسیارصورت گرفته است، بیان داشت: آیا بعد ازگذشت۳۷سال از انقلاب از همه ظرفیتها ومنابع به خوبی استفاده کرده ایم؟در مقایسه باسایر استانها ببینید انها به کجا رسیدند وما در هرمزگان به کجا رسیدیم؟

مرادی گفت:زندگی ارام و راحت طبق قانون اساسی حق مردم است آنها باید به حقوق مسلم خود برسند. در حال حاضر بسیاری از مشکلات در کشور هم وجود دارد که در استان هم موجود است از جمله بحران آب و بیکاری.

وی افزود: نگرانی بزرگ دولت این است که بحران آب هرمزگان را حل کند. در زمینه اب کشاورزی و آشامیدنی مشکل داریم. متاسفانه تاکنون در استان بدنبال ساده ترین راه حل بوده ایم آب سد استقلال را به تمام استان پمپاژ کردیم والان معضل فروچاله ها گریبانگیر مردم میناب شده است.

مرادی گفت: باداشتن صنایعی چون پالایشگاه، فولاد، الومینیوم ودریا نباید حتی یک بیکار در هرمزگان داشته باشیم.متاسفانه می بینیم خلاف این موضوع در استان صدق می کند و جوانان استان بیکار هستند.

وی خاطرنشان کرد: چرا نتوانسته ایم از این ظرفیتهای اشتغال استفاده کنیم؟در خصوص بحران اب بارها با وزیر نیرو ومدیرعامل اب وفاضلاب کشور مکاتبه کرده وجلساتی گذاشتم که امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

مرادی گفت:مشکلاتی که بنده بعنوان نماینده مردم به عینه دراستان می بینم ونگران ده سال اینده هرمزگان هستم.بازگو کردن مشکلات و سرکشی به روستاها عوام گرایی نیست. درد مردم استان را درک می کنم و می دانم مشکل مردم چیست؟ اینها عوام گرایی نیست بلکه دلسوزی نسبت به استان است. اگر بخواهیم حلاوت رابه مردم هدیه بدهیم باید کارکنیم و واقعیتها را به انها بگوییم.

وی افزود: آمارهای واقعی و عینی به مردم و دولت بدهیم تا دولت هم در برنامه ریزی هایش اولویتهای استان را در نظر بگیرد.

سهم جوانان ما از صنایع و دریا صفراست .۲۴۰۰میلیارد حق مردم استان نزد دولت بلوکه شده که نیمی از آن را اگر بدهند مشکل روستاها را تاحدی حل می کنیم، چرا باید برای ساختن یک پل در روستاها چهارسال معطل بمانیم.

مرادی در پایان تاکید کرد: هر مدیری خدمت کند دستش را هم می بوسیم و هر کسی کوتاهی و قصور کند برخورد می کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید