خبر فوری

علیرضا جزء قاسمی : تزریق اعتبار برای تکمیل پروژه های آب‌رسانی هرمزگان را با جدیت دنبال می کنیم

هرمزبان –علیرضا جزء قاسمی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پس از بازدید میدانی پروژه های آبرسانی استان هرمزگان، با مثبت ارزیابی کردن روند آبرسانی در هرمزگان بر تداوم این سیاست تاکید کرد.

 

علیرضا جزء قاسمی، پنجشنبه شانزدهم آذرماه، با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ و مهمی در حوزه آبرسانی هرمزگان به سرانجام رسیده یا در مرحله اجراست، اظهار کرد: در بازدید دو روزه، ظرفیت‌های استان و پروژه های سفر وزیر به هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه با همتی که مدیرعامل آبفا و دست اندرکاران این شرکت داشتند، روند اجرای پروژه‌ها مثبت بود.

وی تصریح کرد: خشکسالی های پی در پی و بارش کم امسال، می‌طلبد تا به پروژه‌های تامین آب استان هرمزگان سرعت ببخشیم.

گرمای همیشه هوا و عدم وجود آب پایدار، شیرین‌سازی آب‌ دریا در هرمزگان را ضروری کرده است

به گفته وی، بیشتر فصول و ماه های سال در هرمزگان گرم است و این وضعیت همیشگی است و بر خلاف دیگر استان‌ها، منابع آبی پایدار ندارد ولی با داشتن ظرفیت شیرین سازی آب دریا، باید به آن توجه جدی تر کرد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به شرایط هرمزگان و نیاز به اجرای پروژه‌های آبرسانی، تزریق اعتبار به پروژه‌های مهم را پیگیری می‌کنیم تا جمعیت بیشتری در هرمزگان از پروژه های شیرین‌سازی آب دریا بهره‌مند شوند.

جزء قاسمی ادامه داد: خوشبختانه با وارد مدار شدن دو پروژه نمک زدایی در قشم رضایت مردمی نیز به همراه داشته است که باعث خوشحالی است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور پروژه آبرسانی به شهرستان بستک را مهم ارزیابی کرد که به سرعت در حال انجام است و گفت: فاز اول آن پیشرفت خوبی دارد که امیدواریم تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در ادامه، سرمایه انسانی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: استفاده از نیروهای بومی استان هرمزگان اقدامی قابل تقدیر است که در استان‌های دیگر کمتر مورد توجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید