خبر فوری

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در بندرعباس آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سرلشکر عطاءالله صالحی از نیروهای مسلح استان هرمزگان شامل سپاه، ارتش و انتظامی مستقر در صبحگاه منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سان دید. 

نمایشگاهی از توانمندی های نداجا در محل صبحگاه مشترک در معرض نمایش قرار گرفته و قرار است. همچنین قرار است تا بخشی از تجهیزات جدید ساخته شده در داخل کشور نیز تحویل نیروی دریایی شود.

این صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی دریایی و یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ناو پیکان و عملیات مروارید به میزبانی منطقه یکم ولایت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس در حال برگزاری است.

اجرای برنامه ویژه کلاه‌سبزهای نیروی دریایی و سخنرانی امیر سرلشکر عطاالله صالحی از دیگر بخش‌های این صبحگاه مشترک است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید