راه سرخ شهادت راه افتخار پیروان اهل بیت (ع) است/شهدا برای تداوم راه اسلام جان خویش را تقدیم کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در بخش بندزرک شهرستان میناب ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با بیان اینکه راه سرخ شهادت راه افتخار ماست، عنوان کرد: شهادت مدال افتخار پیروان اهل بیت (ع) است و ما از پیمانی که با پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بسته ایم، بازنخواهیم گشت.

وی ادامه داد: شهدا برای تداوم راه اسلام جان خویش را تقدیم کردند و راه سرخ شهادت، راه انبیاء و اولیای بزرگ الهی است.

استاندار هرمزگان افزود: شهیدان ما نماد مقاومت در برابر کسانی هستند که به بشریت و انسانیت تاختند اما خداوند متعال همواره یاور مظلومان است و امروز پرچم عزت اسلام در مسیر شهادت قرار دارد.

جادری با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند، تصریح کرد: ایران اسلامی زیر پرچم ولایت قرار دارد و تا زمانی که نعمت ولایت فقیه در کشور ما وجود دارد، دشمنان این ملت آرزوی خود را به گور خواهند برد.

وی با قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم بخش بندزرک شهرستان میناب در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام، اظهار داشت: این حضور موجب افتخار مردم همیشه قهرمان هرمزگان است و از خداوند متعال و ارواح طیبه شهدا می خواهیم ما را در این راه ثابت قدم بدارند.

استاندار هرمزگان به نقش مهم مردم شهرستان میناب در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان ایثارگری و رشادت های فراوانی در دوران جنگ تحمیلی داشتند و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و در اربعین امسال نیز مردم میناب با برپایی موکب در کربلای معلی از هزاران زائر اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی کردند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در بخش بندزرک شهرستان میناب تشییع و به خاک سپرده شد.

در روزهای پایان ماه صفر پیکر مطهر10 شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان های مختلف استان هرمزگان تشییع و تدفین شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید