خبر فوری

بازداشت متهم کلاهبرداری با فروش حواله های صوری خودرو در رودان

هرمزبان –رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری متهم کلاهبرداری و عامل فروش حواله های صوری خودرو در شهرستان رودان از مأموریت ویژه دادستان این شهرستان برای استیفای حقوق مالباختگان پیش از صدور کیفرخواست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مجتبی قهرمانی صبح امروز (دهم شهریورماه) اعلام کرد: فردی که با فروش حواله های صوری خودرو به شهروندان رودانی از آنها میلیاردها تومان وجه نقد دریافت کرده بود، دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با دریافت شکایات متعدد با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش حواله های صوری خودرو در شهرستان رودان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از دریافت مبالغ قابل توجهی از مالباختگان، پاسخگوی تماس‌های تلفنی و مراجعات آنها نبوده است، افزود: به دستور مقام قضایی بلافاصله با توجه به شگرد متهم، هویت و مخفیگاه وی، شناسایی و در یک عملیات پلیسی فرد مورد نظر دستگیر شد.

قهرمانی یادآور شد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان با تجمیع پرونده‌های مشابه و در بررسی‌ ابعاد مختلف موضوع، مشخص شد تاکنون ۱۱ نفر از شهروندان رودانی از این فرد به عنوان کلاهبرداری شکایت کرده اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت اصلی دستگاه قضایی استان است، تصریح کرد: بر این اساس به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان مأموریت داده شد برای استیفای حقوق مالباختگان پیش از صدور کیفرخواست، تدابیر لازم را اتخاذ کند که در نتیجه آن توافقاتی با متهم به منظور رد مال و بازگرداندن مبالغ دریافتی صورت گرفته است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه متهم مذکور تا زمان تسویه حساب کامل و تحویل مبالغ و وجوه اخذ شده به مالباختگان در زندان به سر خواهد برد، خاطرنشان کرد: روند تحقیقات قضایی در خصوص اتهامات این فرد در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودان ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید