خبر فوری
نماز جمعه

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

هرمزبان –امامان جمعه شهرستان‌های مختلف هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت اربعین حسینی، مشکلات و نیاز‌های مناطق مختلف استان را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس گفت: خانواده‌ها باید به اهمیت فراگیری علم و دانش توجه ویژه داشته باشند.
خطبه‌های نماز جمعه میناب
امام جمعه موقت میناب با تسلیت اربعین حسینی گفت: در جمهوری اسلامی ایران مسئولان خدمتگزاران مردم هستند.

حجت الاسلام عابدین نجاتی زاده به سالروز شهادت رئیس علی دلواری اشاره کرد و گفت: رئیس علی دلواری پیشگام مبارزه با استکبار بود.

خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه
امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: حفاری کانال‌های فیبر نوری برای راکبان موتورسیکلت در شب‌ها بسیار خطرناک است و متولیان امر برای پر کردن این کانال‌ها اقدام کنند.

حجت الاسلام فقیهی فر افزود: وضعیت آسفالت کوچه و معابر اصلی شهر بندرلنگه مناسب نیست و سگ‌های ولگرد نیز در همه جای بندرلنگه و کنگ آسایش را از خانواد‌ها گرفته اند.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ دهقان امام جمعه موقت اهل سنت بندرلنگه گفت: مومن در جامعه و خانواده خود مسئول است و باید قبل از متهم کردن دیگران، نفس و اعمال خود را مورد بررسی قرار دهد.

خطبه‌های نماز جمعه سیریک
امام جمعه موقت شهرستان سیریک گفت: کاهش تورم یکی از مسائل مهم است و می‌تواند تحریم‌های دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام مجتبی رازمند افزود: حضور مسئولان بین مردم باعث می‌شود بهتر بتوانند برای رفع چالش‌های اقتصادی و معیشتی مردم برنامه ریزی و اقدام کنند.

خطبه‌های نماز جمعه بوموسی
امام جمعه موقت بوموسی گفت: اربعین پدیده بزرگ اجتماعی و سرشار از ایثار، خلوص، صفا و صمیمیت و انسانیت است.

حجت الاسلام جاودان افزود: شهرستان بوموسی محرومیت‌های فراوانی دارد و لازم است که مسئولان به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنند.

خطبه‌های نماز جمعه پارسیان

امام جمعه پارسیان گفت: شهیدان رجایی و باهنر با جهت گیری انقلابی و الهی و خدمت مخلصانه برای مردم در تاریخ جاودانه شدند.

حجت‌الاسلام محمد بارانی افزود: از اداره راهداری برای اصلاح و آسفالت برخی نقاط حادثه خیز و از اداره آبفا برای رفع مشکل آبرسانی به پنج روستای فارسی، اکبری، تنبو شمالی، تنبو جنوبی و سروباش قدردانی می‌کنم.

خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد
امام جمعه موقت بشاگرد گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی حرکت بزرگ دینی است که اتحاد جهان اسلام و آزادی خواهان دنیا را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی افزود: تعاونی‌ها در بشاگرد ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال و تولید هستند که لازم است مسئولان آن‌ها را ساماندهی و حمایت کنند.

خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: هر مسئولی که برای مردم و با نیت جلب رضای الهی کار کند هیچگاه ناامید و خسته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی افزود: قدردانی و تمجید رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهور و دولت سیزدهم، وظیفه دولتمردان را سنگین‌تر می‌کند تا با تلاش بیشتری برای حل معیشت مردم گام بردارند.

خطبه‌های نماز جمعه رودان
امام جمعه موقت رودان گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام از برنامه‌های اصلی دشمن است که باید با بیان پیشرفت‌های کشور این حربه را بی اثر کنیم.

حجت الاسلام رضا مهدوی افزود: در مواردی مانند عدالت، اقتصاد و معیشت خانواده‌ها دارای مشکلات و ضعف‌هایی هستیم و از دولتمردان درخواست داریم برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

خطبه‌های نماز جمعه بندر خمیر

امام جمعه بندرخمیر گفت: مهمترین پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از خدمات دولت این است که نباید اسیر ناکارآمدنمایی نظام توسط دشمنان شد.

حجت الاسلام شعیب صالحی افزود: تاکید دولت بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی فرصت خوبی برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی در بندر خمیر است.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز
امام جمعه موقت هرمز گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین مهم‌ترین راه برای جهاد تبیین، روشنگری و دشمن‌شناسی است.

حجت الاسلام مسعود شهدوستی با اشاره به معرفی شهردار جدید هرمز گفت: امیدواریم در رشد و آبادانی شهری در جزیره هرمز قدم‌های مهمی برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید