خبر فوری

طرح جامع جزیره هرمز تهیه و تدوین می‌شود

هرمزبان –مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان از تهیه و تدوین طرح جامع جزیره هرمز خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد محسنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طبیعی و تاریخی جزیره هرمز گفت: تدوین و تهیه طرح جامع شهر هرمز مبنای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و خدمات عمومی برای جوامع گردشگری و کسانی‌که هرمز را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند، خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: تدوین طرح جامع هرمز به دستور و تأکید استاندار انجام می‌شود و این طرح در راستای توسعه هدفمند و موثر برای کمک به زندگی در جزیره ‌و تثبیت نقاط جمعیتی است.

وی با بیان اینکه درخواست ‌تقاضای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در این جزیره افزایش یافته، ادامه داد: در همین راستا باید یک سند و طرح جامعی برای رجوع در دست متولیان امر باشد.

محسنی اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها موجب راه‌اندازی کسب و کارهای جدید خواهد شد که در ارتقای کیفیت زندگی جوامع محلی تاثیرات مثبتی خواهد داست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی هرمزگان بیان کرد: امیدواریم بر اساس طرح جامع جزیره هرمز از تمام ظرفیت‌ها برای رونق گردشگری استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید