خبر فوری

استاندار هرمزگان: 1200 میلیارد تومان پروژه‌ مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا بهره برداری از 1200 میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز 10 شهریورماه در حاشیه بهره برداری از ادامه طرح‌های هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا بهره برداری از 1200 میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف بودیم.

وی افزود: حدود 800 میلیارد تومان پروژه‌های بندری و زیرساختی در شهر بندرعباس افتتاح شد همچنین پروژه‌های شهری و دهیاری‌های بندر خمیر شامل 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی بندرخمیر با 60 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد و در دیگر پروژه مهم امروز هم کلنگ فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بندرخمیر به زمین زده شد.

وی تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های استان هرمزگان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت و پروژه‌های کلان نیز در سفر رئیس جمهور محترم به استان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار می‌گیرد.

دوستی گفت: اصلی ترین مسئله ما در استان هرمزگان مسئله آب است که برنامه ریزی لازم برای احداث مخازن و خطوط انتقال انجام شده و به محض مشخص شدن پیمانکار دیگر طرح‌ها هم کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید