خبر فوری

فرماندار شبستر: توسعه بیمه اجتماعی، اقتصاد مقاومتی در روستاها را محقق می کند

منصور طالب‌ پور روز پنجشنبه در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی، افزود: توسعه فعالیت های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان به عنوان عنصری مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی در بستر روستاهاست که تقویت کارگزاری‌ های صندوق، تعامل با بخشداران و دهیاری‌ شهرستان ها را طلب می کند.
وی اظهار کرد: فرمانداری شبستر با تمام توان و قدرت خود برای توسعه بیش از پیش فراگیری صندوق بیمه اجتماعی در روستاها تلاش می کند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به رتبه ششم شهرستان شبستر در بین شهرستان‌های استان از لحاظ تعداد بیمه شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان و روستاییان، گفت: هم اکنون یازده هزار و 500 نفر از روستاییان و کشاورزان شهرستان شبستر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان قرار دارند.
محمد نظری، با بیان اینکه 576 حکم مستمری ماهیانه از کارافتادگی و فوت برای خانوارهای روستایی شهرستان شبستر صادر شده است، گفت: این تعداد 13 درصد کل مستمری بگیران استان را تشکیل می دهد.
وی، به مزایای تعمیم لایه های بیمه اجتماعی به شهرهای زیر 20 هزار نفر اشاره کرد و افزود: این مهم یکی از اقدامات رفاهی قابل تحسین دولت تدبیر و امید در راستای برخورداری ساکنین شهرهای کوچک از خدمات بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت محسوب می‌ شود.
نظری، خواستار مشارکت و عضویت شهروندان کوزه کنانی و سایر اهالی منطقه در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شد.
شهرستان شبستر با جمعیت 133 هزار نفر با سه بخش، 9 شهر، هشت دهستان و 76 روستا در 71 کیلومتری شمال غربی تبریز واقع است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشاردهنده:محمدرستگار
3038/6183

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید