خبر فوری

شهادت بیش از 400 نفر در اطراف بیمارستان الشفاء

هرمزبان – دفتر رسانه‌ای دولت حماس در بیانیه‌ای گفت که ارتش اشغالگر صهیونیستی تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر را در اطراف بیمارستان الشفاء به شهادت رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم، دفتر رسانه دولتی حماس در غزه با صدور بیانیه‌ای گفت که 13 روز از تجاوز ارتش اشغالگر به بیمارستان الشفاء و اطراف آن می‌گذرد و جامعه جهانی سکوت کرده است.

در این بیانیه آمده است: «ارتش اشغالگر 1050 خانه در اطراف بیمارستان را مورد هدف قرار داده است؛ آمریکا، جامعه جهانی و برخی کشورهای اروپایی و رژیم اشغالگر را مسئول جنایت نسل‌کشی می‌دانیم».

دفتر رسانه‌ای دولت حماس افزود: ارتش صهیونیستی همچنان 107 بیمار داخل بیمارستان را در شرایط غیر انسانی در گروگان خود دارد و بیش از 400 نفر را در اطراف بیمارستان الشفاء به شهادت رسانده است».

از سوی دیگر «احمد الکحلوت»  رئیس بیمارستان کمال عدوان در بیت لاهیا نیز گفت که کادر درمانی تحت «شرایط بسیار دشوار» کار می‌کنند و در حالی که این بیمارستان مخصوص بیماران و مجروحین شدید است، اما امکانات لازم برای مداوا وجود ندارد.

الکحلوت افزود: «علی رغم نبود امکانات و ملزومات پزشکی به وظیفه خود عمل می‌کنیم. سیستم بهداشتی در غزه در شرف فروپاشی است».

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید