خبر فوری

شیلات نسبت به صیادان جاسکی کوتاهی کرده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرجاسک، حجت‌الاسلام محمدکاظم مناقبیان صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان جاسک ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سالار شهیدان اظهار داشت: از هرکجای دنیا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا هستند و عشق به امام حسین آنها را به کربلا می‌کشاند.

وی با بیان اینکه در بین مسؤولان و مجموعه اداری شهرستان همدلی خوبی وجود دارد، اضافه کرد: ما هرچه داریم از انقلاب و برکت انقلاب اسلامی است ولی واقعیت مطلب این است که هنوز مشکلاتی در مسیر راه مردم قرار دارد که باید به دست مسؤولان خدمتگزار حل شود.

مناقبیان گفت: تردد شترها در محور جاسک به میناب طی سال جاری با رقم زدن حوادثی خطرناک تاکنون جان چندین نفر را گرفته‌اند و فرمانداران سه شهرستان میناب، جاسک و سیریک با کمک مردم باید نسبت به پیشگیری و کاهش چنین حوادثی در شرق هرمزگان اقدام کنند و در این خصوص باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

امام جمعه جاسک خاطرنشان کرد: شغل اکثریت مردم این شهرستان از طریق دریا و صیادی است و اکثر صیادان جاسکی فاقد مجوز صید از دریا هستند با مردم کنار بیاید و به داد مردم محروم این منطقه برسید.

وی با اشاره به اینکه چرا شیلات نسبت به تعهدات خود و قول‌های داده شده در خصوص مجوز به صیادان جاسکی کوتاهی کرده است، تصریح کرد: شیلات باید برای واگذاری مجوز صید صیادان بومی در این شهرستان اقدام کند.

مناقبیان در ادامه ضمن اظهار رضایت از عملکرد شهرداری جاسک، بیان داشت: همه مسؤولان به شهرداری در خصوص پرداخت عوارض کمک کنند تا این ارگان نسبت به پرداخت حقوق کارگران خود اقدام نماید.

در ادامه این جلسه فرماندار جاسک گفت: مقام معظم رهبری و دولت یازدهم برای توسعه، آبادانی و عمرانی سواحل مکران تاکیدات زیادی کرده‌اند و همه مسؤولان باید در این خصوص همکاری کنند.

محمد احمدی با اشاره به اینکه مبلمان شهری جاسک باید بهبود پیدا کند، اظهار کرد: شهرداری بایستی تلاش خود را افزایش دهد و یکی از برنامه‌های شهرداری و فرمانداری در این شهرستان بهبود و توسعه مبلمان شهری و همچنین ساماندهی میدان اصلی شهر است.

وی بیان داشت: امیدواریم همه ما با وظیفه‌شناسی و عمل به وظایف خود بتوانیم بخش اندکی از مشکلات مردم را حل و فضل کنیم البته در این راه بیش از همه نیازمند مشارکت مردم هستیم.

فرماندار جاسک از صاحبان شترها و افراد معتمد محل، شوراها و دهیاران خواست همکاری کنند تا شترها در کنار جاده‌ها رها نشود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان جاسک صبح امروز با حضور فرماندار جاسک، امام جمعه شهرستان و مسؤولان ادارات در سالن منطقه دوم نیروی دریایی ولایت بندرجاسک برگزار شد.

فرماندار جاسک طی احکامی جداگانه مهدی داوری را به عنوان مشاور اقتصادی، لیلا ناصری را به عنوان مشاور امور بانوان، محمد ایمانی را به عنوان مشاور فرماندار در امور اهل سنت و عبدالمجید مرادی را به عنوان مشاور رسانه‌ای خود منصوب کرد.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید