خبر فوری

سرهنگ احمد رستمی: قشم به واحد خدمات کامل پلیس راهور مجهز می شود

هرمزبان:معاون فنی مهندسی پلیس راهور ناجا گفت: با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم، این منطقه به واحد خدمات کامل پلیس راهور مجهز می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ احمد رستمی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: صدور گواهینامه خودرو و موتورسیکلت، صدور گذر موقت و تعویض پلاک خودروهای گذر شده بخشی از خدماتی است که در آینده نزدیک در جزیره قشم ارایه می شود.

وی با اعلام اینکه جزیره قشم به عنوان یک منطقه گردشگر پذیر به ارتقای خدمات پلیس راهور نیازمند است، گفت: حاکمیت قانون، ارتقای نظم و انضباط و فرهنگ ترافیک و همچنین رعایت اصول رانندگی در جزیره قشم عامل مهمی در جذب سرمایه گذران به شمار می رود.

به گفته معاون فنی مهندسی پلیس راهور ناجا، یکپارچه سازی شماره گذاری خودروهای منطقه آزاد قشم و خدمات پس از آن از جمله صدور گذر موقت با هدف تکریم مردم در دستور کار ناجا قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با ایجاد شرایط پیش بینی شده برای مسایل ترافیکی در منطقه آزاد قشم از جمله راه اندازی مرکز مانیتورینگ و کنترل مسایل راهنمایی و رانندگی، در نظر داریم قشم به پایلوت ترافیکی دیگر مناطق کشور، تبدیل شود.

سرهنگ رستمی با اشاره به شرایط ایجاد شده در حوزه بین الملل کشورمان و آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای ورود به عرصه های مهم اقتصادی در نقاط مختلف ایران از جمله منطقه آزاد قشم، گفت: امنیت و پویایی ترافیکی و ارتقای نظم و انضباط اجتماعی باعث توسعه پایدار و جذب سرمایه گذاران در این منطقه می شود.

وی ادامه داد: ساخت اتوبان ها، نصب تابلوها و علایم و تجهیزات فنی راهنمایی و رانندگی، آسفالت جاده ها، خط کشی ها و ایجاد ساختمان های مورد نیاز پلیس راهور از زیرساخت های مهم ایجاد نیروی انتظامی ویژه در قشم است که با حمایت سازمان منطقه آزاد در حال انجام است.

معاون فنی مهندسی پلیس راهور ناجا گفت: نهادینه شدن فرهنگ ترافیکی در کشور به تعامل و همیاری همه دستگاه ها و نهادها به ویژه تریبون تاثیرگذار نمازهای جمعه و فضاهای آموزش و پرورش نیاز دارد./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید