خبر فوری

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز: موزه دفاع مقدس در کیش ایجاد شود

هرمزبان –امام جمعه کیش گفت: جزیره کیش به عنوان یک جزیره گردشگری نیازمند ایجاد موزه دفاع مقدس در حوزه دریایی است.

حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز، امروز (بیستم دی‌ماه)، در آیین اختتامیه دومین کنگره شهدای غواص در جزیره کیش اظهار کرد: جزیره کیش به عنوان یک جزیره گردشگری است و نقش آن در ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند به عنوان مرکز مناسبی برای برگزاری کنگره های مختلف فرهنگی، دینی و گردشگری باشد.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۳ درخواست داشتیم. برگزاری سالانه این کنگره و حمایت مسئولان برای پربارتر شدن آن نسبت به سال های ما قبل . دومین نکته این که برگزاری کنگره‌ها و جشنواره های فرهنگی و دینی در کیش بیشتر از قبل باشد و نماد شهدای غواص در جزیره کیش ایجاد شود.

امام جمعه کیش افزود:سالنی که در حال حاضر محل برگزاری کنگره است به عنوان مرکز اصلی موزه دفاع مقدس و شهدای غواص راه‌اندازی شود .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز با قدردانی از عوامل برگزاری دومین کنگره شهدای غواص بیان کرد: کیش در اجرای بسیاری از برنامه‌های فرهنگی ملی پیشتاز است؛ امیدواریم با همکاری همه جانبه شاهد ایجاد یادمان شهدای غواص در این جزیره باشیم.

وی خواستار بازگو کردن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان شد و افزود: راه شهدا باید برای توسعه و پیشرفت‌ کشور ادامه یابد.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه امنیت موجود در کشور را مدیون شهدا هستیم، گفت: دشمن بداند که وحدت و انسجام ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی گسستنی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید