خبر فوری

حجت‌الاسلام مفید سهرابی: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

هرمزبان –رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می‌تواند جوانان را از آسیب‌ها ی اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

حجت‌الاسلام مفید سهرابی، امروز (بیستم دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: احیای سنت حسنه اعتکاف از برکات بزرگ نظام جمهوری اسلامی است و باید به نحو شایسته برگزار شود.

وی افزود: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می‌تواند جوانان را از آسیب‌های اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب یادآورشد: سال گذشته تعداد کل معتکفین در ۱۶ مسجد شهرستان میناب ۱۵۰۱ نفر  شامل ۱۲۰۶ نفر خواهر و ۲۹۵ نفر برادر بودند که پیش بینی می شود امسال به بیش از ۷ هزار نفر افزایش پیدا کند.

حجت‌الاسلام سهرابی گفت: مراسم اعتکاف در مسجد امام شهر میناب و سایر مساجد شهر و روستاها و بخش های شهرستان برگزار می شود و معتکفین جهت ثبت‌نام صبح ها به اداره تبلیغات اسلامی و عصر ها به مسجد امام (ره) میناب مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید