خبر فوری

تلاوتی بی‌نظیر و مطابق معنا در محضر رهبر انقلاب

وحید نظریان

وحید نظریان، قاری ممتاز کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اجرایش در محضر مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن طلیعه ماه رمضان به تاریخ ششم خردادماه اظهار کرد: ایشان با بیان اینکه تلاوت شما بی‌نظیر، استادانه و کاملا منطبق با معنا بود، بیان کردند که تاکید ماهم روی همین است که قاری آیات را مطابق با معنا بخواند و صوت را طبق معانی بالا و پایین کند.

نظریان ادامه داد: مقام معظم رهبری با بیان رضایت کامل از تلاوت بنده توصیه کردند تا همین راه را ادامه دهم. همچنین با توجه به اینکه بنده به سبک استاد مصطفی اسماعیل، آیاتی را تلاوت کردم، تعجب کردند که آیا مصطفی این آیات را تلاوت کرده؟ که بنده به ایشان عرض کردم خیر؛ خودم آهنگ‌گذاری کرده‌ام.

وی ادامه داد: آقا فرمودند که آیا در كرمانشاه جلسه قرآن داريد؟ که بنده پاسخ دادم، بله؛ يک جلسه تخصصي دارم كه همين مباني تلاوت‌های معنامحورو تاثيرگذار را با محوريت سبك استاد مصطفي اسماعيل در دستور اصلي كارمان قرار داده‌ایم و دستی به سر حقیر کشیده و مرا مورد تفقد خویش قرار دادند و آرزوی موفقیت بیش ازپیش کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید