خبر فوری

اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم بسیار جدی گرفته شد

استاندار لرستانبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، هوشنگ بازوند در مراسم معارفه فرماندار جدید الیگودرز گفت: امروزه خیلی از کشورها غبطه می‌خورند که چرا از مدیریت ایران که زیر نظر ولی فقیه اداره می‌شود، بهره‌مند نیستند.
وی با اشاره به تفاوت‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها گفت: به تعبیر حضرت امام راحل انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها تفاوت‌های بسیاری داشت که مهمترین آنها حضور مردم و اعتماد آنها به انقلاب و نظام و محترم شمرده شدن رای و نظرشان است که این ویژگی‌ها انقلاب را به یک پدیده تبدیل و هر روز دلبستگی‌شان به انقلاب و نظام را بیشتر کرده است.
بازوند به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: از جمله مباحثی که همواره دغدغه مقام معظم رهبری بوده است، بحث اقتصاد است که سال‌ها بر آن تاکید دارند و در هیچ دولتی به اندازه این دولت برای یک موضوعی انسجام وجود نداشته و خوشبختانه در دولت یازدهم بحث اقتصاد مقاومتی بسیار جدی گرفته شد.
وی افزود: در سال 92 اولویت اصلی ما اقتصاد بود و در بین 14 استان کمتر توسعه یافته لرستان بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شد و یقینا این انتخاب بر اساس شاخص‌هایی صورت گرفته است.
استاندار لرستان افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی و پس از برجام مشکلات کشت و صنعت و فولاد ازنا و مواردی دیگر با حضور سرمایه‌گذاران خارجی رفع شد و همچنین سرمایه‌گذاری چینی‌ها در بحث تولید کاغذ و فرانسوی‌ها در حوزه شیلات شهرستان الیگودرز از جمله اقدامات مثبتی است که نتایج تلاش دولت پس از برجام است.
وی با اشاره به خدمات و زحمات میرزایی‌اصل در الیگودرز گفت: امروز خوشحالم که از انتخاب خودم سربلند هستم و بنا داریم از تجربیات وی در تمام استان استفاده کنیم و خوشبختانه وی به عنوان فرماندار بسترهای مناسب و خوبی در شهرستان فراهم کرده که امیدواریم فرماندار جدید که از منظم‌ترین مدیران استانداری بوده و در راستای مدیریت امنیت استان تلاش‌های بسیار ارزشمندی داشته است، این راه را ادامه دهد و از تمام مردم و مسئوولان انتظار همکاری با وی را داریم.
بازوند به خدمات انجام شده در الیگودرز هم اشاره کرد و افزود: از تلاش‌ها و پیگیری‌های مهندس توکلی نماینده سابق الیگودرز به عنوان یک مدیر اجرایی و همچنین پیگیری‌های محمدخدابخشی نماینده فعلی که در مجلس جایگاه ویژه‌ای را کسب کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم و به مردم الیگودرز بابت انتخاب‌هایشان تبریک می‌گوییم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید