خبر فوری

سرهنگ خدایی: کشف 286 کيلو مواد مخدر در هرمزگان

هرمزبان:رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از کشف 286 کيلو مواد مخدر طي 24 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ خدايي در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مقابله بي امان با سوداگران مرگ، روز گذشته مأموران انتظامي استان در شهرستان هاي “خمير” و “رودان” ، 286 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.
وي افزود: مأموران پاسگاه انتظامي کهورستان ” خمير” حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي در اطراف جاده خاکي اطراف ايستگاه “کنجي” ، 191 کيلو مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.
اين مسئول انتظامي اذعان داشت: همچنين با تلاش مأموران انتظامي شهرستان رودان از يک دستگاه وانت نيسان ، 95 کيلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و يک متهم در اين زمينه دستگير شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان همکاري مردم با پليس را در پيشگيري از ورود و توزيع مواد مخدر بين جوانان و تباه ساختن آنان را مؤثر دانست و از مردم خواست با همکاري اطلاعاتي خود با پليس در حفظ محيط سالم، امن و به دور از انحرافات سهيم باشند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید