خبر فوری

احمد زاهری : محتوای خوب و امید بخش برای جامعه تولید خواهیم کرد

هرمزبان – احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: محتوای خوب و امید بخش برای جامعه تولید خواهیم کرد.

احمد زاهری صبح امروز (بیستم مهرماه) در کارگروه تولید محتوا و تبلیغات سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان که با حضور اعضای کارگروه و کارگردانان و تولیدکنندگان صدا و سیما در سالن جلسات جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید در فضای مجازی قوی شویم، افزود: با توجه به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری جهت اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم ایران، جهاددانشگاهی استان هرمزگان نیز به دنبال افزایش تولیدات محتوا برای تمامی مجموعه های دولتی و حاکمیتی استان جهت معرفی درست خدمات آنها به مردم فهیم هرمزگان است.

وی با تاکید بر اینکه باید بدنبال تولید محتوا  خوب و مطلوب باشیم ، افزود: با توجه به ذائقه مردم باید در تولید محتوا به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم به درستی زحماتی که دولت و نظام برای مردم کشیده است را معرفی کنیم ، زیرا وقتی خدمات به درستی معرفی شوند مردم نیز قدردان آنها خواهند بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان با اشاره به ضرورت آموزش های مهارتی در بخش تولید محتوا گفت: در بخش مهارت های مورد نیاز تولید محتوا، مانند عکاسی، فیلم برداری، نویسندگی و گارگردانی می توان دوره های در آموزش کوتاه مدت به صورت تک پودمانی تعریف کرد تا در زمینه منابع انسانی و ماهر، در حوزه تولید محتوا استان را به سمت غنی سازی پیش ببریم.

وی با اشاره به مرکز تولید محتوای جهاددانشگاهی استان هرمزگان، تاکید کرد: فعال سازی مرکز تولید محتوای واحد با حضور کارگردانان و تولیدکنندگان فاخر استان می تواند گام موثری در زمینه تحقق تولید محتوای خوب و امید بخش باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید