خبر فوری

دهیاران از نگاه سنتی در روستاها خارج شوند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم ،محمد جهین در جلسه ساماندهی و نظارت بر پروژه‌های روستایی در جمع دهیاران قشم با بیان اینکه مدیریت توسعه پایدار باید بر اساس دانش و دانایی محور باشد اظهار داشت: دهیاران نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری را در مدیریت نوین روستایی  دارند. 

وی افزود: توانمندسازی افراد در روستاها، حل مشکلات، خروج از نگاه سنتی به مدیریت نوین، مشارکت مردم در کارهای تولیدی، شناسایی منابع اقتصادی، ارائه راهکار­های مفید و ابتکار در عمل برای سازندگی و توسعه و آبادانی روستاها را از مهمترین وظایف دهیاران است.

بخشدار مرکزی قشم با اشاره به اینکه دهیاران باید از ظرفیت‌های جامعه محلی بیشتراستفاده کنند تصریح کرد: دهیاران به عنوان یک نهاد محلی رابط میان نهاد دولتی و بازوی اجرایی شوراها در نظام مدیریت نوین روستایی هستند که باید مصوبات قانونی شوراها را را به نحو احسنت پیگیری و اجرا کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید