خبر فوری

اردوی جهادی بشاگرد تاثیر خوبی در روحیه ورزشکاران و هموطنانمان در این منطقه گذاشت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طاهره علی آبادی نائب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی که به همراه جمعی از ورزشکاران المپیکی و مربیان راهی این منطقه شده بود ضمن بیان این مطلب گفت:البته کارهای خوبی برای محرومیت زدایی این منطقه شده که جای تشکر دارد و نسب به سال های دور خیلی شرایط بهتر شده است ولی هنوز مردم خونگرم این منطقه نیازمند توجه بیشترند و حضور جمعی از وررزشکاران و مسئولین در بشاگرد باعث شد تا توجه مردم و خیرین برای کمک به مناطق محروم کشور بیشتر شود.

وی ضمن قدردانی از هیات تیراندازی هرمزگان ادامه داد: با کمک ورزشکاران حاضر در بشاگرد دوره آموزشی تیراندازی(گلنوش سبقت الهی)، دوومیدانی(جعفر مرادی) و تکواندو(پریسا جوادی و فاطمه صفرپور) برای نوجوانان و دانش آموزان گذاشتیم و هدایایی را در قالب البسه های ورزشی تقدیم این عزیزان کردیم بخصوص که در همین دوره آموزشی چند ساعته دیدیم استعدادهای خوبی نیز در ورزش دارند و قطعا اگر امکانات مناسبی بود می توانستند برای کشورمان عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید