خبر فوری

گلایه اهالی منطقه شه بابک بشاگرد از قطعی مکرر شبکه های دیجیتال صدا و سیما

هرمزبان – برخی از اهالی منطقه شه بابک بشاگرد از قطعی مکرر شبکه های دیجیتال صدا و سیما گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل ازخبرگزاری فارس ، برخی اهالی شه بابک از توابع بشاگرد در شرق هرمزگان از قطعی مکرر شبکه های دیجیتال صدا و سیما گلایه مندند و می گویند خرابی و نقص فنی دکل های گیرنده دیجیتال صدا و سیما در روستاهای شهرستان بشاگرد مدام تکرار می شود و این بار هم صدای اهالی روستای شهبابک را در آورده است.

اهالی این مناطق می گویند که با هر بار قطعی شبکه دیجیتال، زمان زیادی به طول می انجامد تا بار دیگر شبکه های دیجیتال برقرار شود و به همین دلیل برخی از مردم به سمت استفاده از ماهواره رفته اند.

امسال طی دو نوبت برنامه های دیجیتال صدا و سیما در بخش گافر و پارامون نیز قطع شد و مردم مدت ها از دسترسی به شبکه های صدا و سیما محروم بودند.

این مناطق از کانون های جمعیتی بشاگرد هستند.

امضای تفاهم نامه همکاری صدا و سیما و استانداری هرمزگان برای بهبود وضعیت شبکه های دیجیتال

استاندار هرمزگان با درک اهمیت توسعه دسترسی مردم به شبکه های صدا و سیما 21 تیرماه اقدام به عقد تفاهم نامه با معاونت صدا و سیما کرد که بر اساس آن مشکل دسترسی مردم به شبکه های سیما بر بستر دیجیتال در  ۲۵ نقطه استان شامل شهرستان حاجی آباد بخش کوشا احمدی، بشاگرد، بندر خمیر و بخش‌هایی از بندرعباس با جمعیت بیش از ۵۰ خانوار رفع شود.

معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما هم در مراسم امضای آن تفاهم نامه گفته بود که صدا و سیما در حال حاضر 98.7 درصد پوشش جمعیتی در کشور دارد.به گفته علیرضا شریفی، ۲۵۲ ایستگاه تلویزیونی در استان فعال است که ۲۰ شبکه تلویزیونی دیجیتال را به 98.8 درصد از جمعیت هرمزگان با جمعیت بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید