سردار محمد قنبری : قاتل مؤذن مسجد محمد رسول الله (ص) روستای حسن آباد دستگیر شد

عناصر وابسته به گروهک تروریستی منافقین در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

هرمزبان – دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عناصر وابسته به گروهک تروریستی منافقین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری میزان، ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات بازداشت اعضای گروهک تروریستی توسط سربازان وزارت اطلاعات گفت: این گروه چهار نفره که به گروهک منافقین متصل بودند اقدام به عملیات ایذایی (عملیاتی که شرایط برای مقاصد بعدی زمینه سازی شود) دراستان‌های خوزستان، فارس و کهگیلویه بویراحمد داشتند که توسط سربازان امام زمان (عج) دستگیر و این باند متلاشی شدند.

ملک حسینی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه بویراحمد از استان‌های امن کشور است افزود: این گروه با نقشه سعی در به خطر انداختن  امنیت کشور داشتند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند توسط منافقان از طریق فضای مجازی شناسایی و به هسته‌های تروریستی پیوسته بودند، ادامه داد: همه متهمان بازداشت شده، پس از ارتباط با سرکرده‌های گروهک منافقان، ساخت نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و مضاف بر آموزش ها، مبالغی برای خرید تجهیزات دریافت کرده بودند.

انتهای پیام/

 

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید