خبر فوری

دوره آموزشی آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی استان بوشهربرگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزی مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، کارشناس امور اداری و رابط آموزش تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی و خطر جریان های تکفیری استان بوشهر در شهر کنگان خبر داد.

لیلا دانشان آزاد اظهار داشت: این دوره دو روزه به مدت ۲۴ ساعت ویژه رسته های امور اجتماعی و آموزشی و فرهنگی در روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ۹۵ در مجتمع ورزشی شهید فرحی کنگان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این دوره حجت‌الاسلام صادق مصلحی به‌عنوان مدرس دوره به تشریح مواردی همچون آشنایی با کلیات فرق و مذاهب اسلامی، نقد و بررسی اعتقادات وهابیت و سلفیت و بررسی علل پیدایش و شکل گیری و گسترش جریانات تکفیری خواهد پرداخت.

کارشناس امور اداری و رابط آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود افزود: نظر به ضرورت وحدت و انسجام اسلامی و ایجاد همگرایی، همفکری و ارتباط موثر و تبادل فکری و همچنین جلوگیری از افراطی گری و خطر جریانات تکفیری اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اقدام به برگزاری این دوره آموزشی با حضور روسا و کارمندان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید