خبر فوری

مراسم دومین شب قدر در حرم امام راحل با حضور رئیس جمهور آغاز شد

هرمزبان – ایرنا نوشت: همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مراسم دومین شب قدر در حرم مطهر امام راحل با حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و مردم مومن و روزه دار آغاز شد.

طبق برنامه قرار است قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج اسدالله عرب سرخی و مداح حاج احمد زمانی با سخنرانی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام ادیب یزدی برگزار شود.

امشب دومین شب احیا را پیش رو داریم؛ همان شبی که به تعبیر امام صادق (ع) تقدیرهای یک سال تایید می‌شود.

امام صادق (ع) فرمودند: مقدّرات الهی در شب نوزدهم تعیین، در شب بیست و یکم تأیید و در شب بیست و سوم ماه رمضان امضا می شود. به همین دلیل اساتید اخلاق سفارش می‌کنند تا با احیای این سه شب‌، سرنوشت یک سال را با رستگاری رقم بزنیم و غفلت از این شب‌ها باعث ورشکستگی انسان می‌شود و امشب، دوازدهم فروردین مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و دومین شب از شب های احیا و به روایتی شب قدر است.

مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و اولین شب قدر شامگاه جمعه درحرم مطهر امام راحل با سخنرانی حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید