خبر فوری

حجت الاسلام احمدرضا باوقار: هرمزگان جلوه زیبایی از وحدت اسلامی را نشان داد

هرمزبان –رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان گفت: هرمزگان جلوه زیبایی از وحدت اسلامی را نشان داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سایه تعلیم قرآن و اهل بیت هفته وحدت در استان هرمزگان جلوه زیبایی از یکپارچگی میان مسلمانان را نشان داد.

وی، با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در استان هرمزگان، عنوان کرد: جلسات هماهنگی مختلفی با مسئولین فرهنگی، اداری و علما برگزار شد و ستاد بزرگداشت هفته وحدت در شهرستان‌های سنی نشین استان هرمزگان تشکیل شد و دبیران این ستادها نیز منصوب شدند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، بیان کرد: سالانه جشن‌های مردمی در هفته وحدت هرمزگان برگزار می‌شود که حضور مردم با قدرت و قوت مثال زدنی برگزار می‌شود. برنامه‌های متعددی در قشم، بندرعباس، بستک و … در قالب جشن‌های مردمی مولودی خوانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام باوقار، تصریح کرد: دیدارهای و بازدیدهای متعددی با حضور علمای اهل سنت در خلال برنامه‌های هفته وحدت انجام شد که شامل دیدار با نماینده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در استان هرمزگان و دیدار با استاندار هرمزگان بود و به تبعه آن دیدارهای و نشست‌هایی در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، تشریح کرد: برگزاری اردوی «راهپیمایی پیشرفت» را به این مناسبت برگزار شد و تعداد زیادی از اساتید، علما و روحانیون در این اردو حضور خواهند داشت.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، با اشاره به برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در بندرعباس، قشم، بندرلنگه و پارسیان، گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها در راستای تحکیم هفته وحدت و تحقق اهداف اسلام است که حضور علمای شیعه و سنی در کنار هم کمک زیادی به تحقق این امر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید