خبر فوری

حسین سعیدی: کشف ۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه از محموله گچ در بندرعباس

هرمزبان – حسین سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان از کشف ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر شیشه از محموله گچ خبر داد.

حسین سعیدی شامگاه یکشنبه (نهم مهرماه) در جمع خبرنگاران از کشف محموله مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد و افزود: با هوشیاری همکاران ما در گمرک شهید رجایی مقدار ۶۷ کیلو و ۹۴۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که درون کیسه‌های گچ و داخل کانتینر جاسازی شده بود، کشف شد.

سعیدی با بیان جزئیاتی از کشف این محموله مواد مخدر اظهار داشت: مأموران گمرک شهید رجایی با ظنّ جاسازی مواد مخدر در یک کانتینر و با بررسی دقیق از کیسه‌های حاوی گچ، موفق به کشف ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

سعیدی با اشاره به اینکه گمرکات استان هرمزگان بویژه گمرک شهید رجایی، از گمرکات موفق کشور در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کشف آن به شمار می‌روند، افزود: هوش و ذکاوت، دقت و تجربه بالای مرزبانان اقتصادی این استان در انجام تشریفات گمرکی موجب شده تا سوداگران مرگ و سودجویان نتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

مدیرکل گمرک شهید رجایی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران کاشف، خاطرنشان کرد: هوشیاری، احساس مسئولیت و وجدان کاری کارکنان خدوم و دلسوز این اداره کل موجب کشف چنین محموله‌ای شده است و محموله کشف شده نیز جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح تحویل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید