خبر فوری

بایگانی ماهانه: اکتبر 2019

فرستادن پرستوی اسراییلی به تهران برای جاسوسی

هرمزبان: صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: سینمای اسرائیل چند سالی است که تولید فیلم و سریال امنیتی ضدایرانی را با همکاری هالیوود شروع کرده که در جدیدترین آنها می‌توان به مینی سریال «تهران» اشاره کرد.

ادامه خبر »

صدای مخاطب|بازسازی فرودگاه بین‌المللی چابهار شاید وقتی دیگر!؟ + فیلم

هرمزبان:تسنیم سیستان و بلوچستان در نخستین بخش از سلسله گزارش‌های صدای مخاطب پیگیر پروژه‌ بازسازی فرودگاه بین‌المللی چابهار شد؛ پروژه‌ای که قرار بوده دو ماهه انجام شود و حالا در یک‌ سالگی شروع کار هنوز تکمیل نشده است.

ادامه خبر »

بعضی‌ فقط به دنبال بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند

هرمزبان:دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان اینکه «بعضی‌ها در حال ایجاد جریان‌هایی برای بدست آوردن ریاست مجلس یازدهم هستند»، گفت: این احتمال می‌رود که علی لاریجانی به دلیل انتقادهای جدی اصولگرایان از نحوه مدیریت ایشان در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکند.

ادامه خبر »

رخدادهای عراق نشان از عصبانیت دشمن از عظمت اربعین است

هرمزبان:تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از رخدادهای اخیر کشور عراق یاد کرد و گفت: این آشوب‌ها نشان از عصبانیت دشمن از عظمت حماسه اربعین حسینی است و به ما یادآوری می‌کند که دشمنان همچنان به دنبال تکرار این حوادث در ایران نیز هستند.

ادامه خبر »

صدور خارج از نوبت مجوز سمن‌های حوزه کتاب 

هرمزبان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: صدور مجوز سازمان‌های مردم نهادی که قصد فعالیت در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی را دارند، خارج از نوبت در دستور کار قرار خواهیم داد.

ادامه خبر »