خبر فوری

صدای مخاطب|بازسازی فرودگاه بین‌المللی چابهار شاید وقتی دیگر!؟ + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزای تسنیم از چابهار، دفتر استانی تسنیم در سیستان و بلوچستان از این پس بخش ویژه‌ای را در بولتن‌های خود برای پیگیری صدای مردم، شهروندان و مخاطبین تسنیم اختصاص داده است.

در اولین بخش از سلسله گزارش‌های صدای مخاطب، پیگیر پروژه بازسازی فرودگاه بین‌المللی چابهار شدیم، این پروژه شهریوماه سال گذشته آغاز شد و قرار بوده دوماهه با سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار و مشارکت شرکت راهبری فرودگاه‌های مسافری نیروی هوایی ارتش به‌بهره‌برداری برسد اما تاکنون ادامه داشته است.

عملیات احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار به‌زودی‌ آغاز می‌شود+فیلمسیستان و بلوچستان| وعده و وعید‌ها درباره ایرلاین اختصاصی چابهار به کجا رسید؟۱۲ مقصد جدید در برنامه پروازی ایرلاین اختصاصی چابهار

در مدت بازسازی قرار شده از یک‌سازه چادری به‌صورت موقت استفاده شود که این ‌سازه موقت و غیرمناسب تا به اکنون، بعد از یک‌سال پابرجا مانده و ترمینال اصلی هنوز بازسازی نشده است.

فرزین حقدل مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار می‌گوید: مشکلاتی در برای پروژه پیش آمده که طولانی شد، درحال حاضر پروژه آماده است و تحویل شرکت راهبر شده است.

امیرسرتیب خلبان کاشانی فرد مدیرعامل شرکت راهبری فرودگاه‌های مسافری ارتش که فرودگاه نظامی-مسافری کنارک زیرجموعه‌‌اش است هم می‌گوید: حداکثر تا سه‌هفته آینده تجهیزات ترمینال نصب و فرودگاه آماده خدمات‌رسانی به مسافران می‌شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *