خبر فوری

برخورد قاطع دستگاه قضایی هرمزگان با محتکران لوازم بهداشتی

ایرنا نوشت: مجتبی قهرمانی روز جمعه با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت مراکز عرضه لوازم بهداشتی از سوی دستگاه های مسوول، افزود: دستگاه قضایی نیز رصدهای دوره‌ای خود را بر این مراکز تشدید خواهد کرد .

وی از مردم نیز خواست تا برای همکاری با دستگاه قضایی، هرگونه اطلاعات در زمینه احتکار نیازهای بهداشتی نظیر ماسک و مواد بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان تاکید کرد: برخورد قاطع و جدی در انتظار کسانی است که بخواهند نیازهای مردم را وسیله سودجویی خود قرار دهند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و در استان هرمزگان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده نایاب شده و در داروخانه ها و مراکز عرضه لوزام بهداشتی موجود نیست.

متاسفانه برخی از سودجویان در این شرایط اقدام به احتکار این کالاها کردند که دستگاه قضایی وارد عمل شده و تاکنون کشفیات خوبی در این زمینه در سراسر کشور صورت گرفته است.

براساس اخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تاکنون دو مورد مثبت کرونا در هرمزگان شناسایی شدند که حال هر دو نفر رو به بهبود است.

تا به امروز ۲۳ مورد مشکوک به کرونا در هرمزگان شناسایی شدند.

وزارت بهداشت ۳۰ بهمن ماه ابتلای دو شهروند قمی به ویروس کرونا را تایید کرد و اکنون به صورت روزانه آمار مبتلایان جدید را اعلام می کند؛ تاکنون استان‌های قم، گیلان، اردبیل، مازندران، خراسان رضوی، تهران، البرز، اصفهان، همدان، مرکزی، هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، لرستان، فارس، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد درگیر این بیماری شده اند.

آمار نهایی مبتلایان به این بیماری در ایران تا ساعت ۱۷عصر پنجشنبه هشتم اسفند ماه به ۲۴۸ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۲۶ نفر رسیده است.

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید