خبر فوری
حجت الاسلام عبادی زاده: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است

حجت الاسلام عبادی زاده: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است

هرمزبان – حجت الاسلام عبادی زاده در اختتامیه مسابقات قرآنی گفت: قرآن کریم قوی ترین ابراز برای مقابله با دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی که در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد اظهار کرد: در جنگ نرم نا برابری به لحاظ امکانات که دشمن بر علیه ما راه انداخته است مواجه هستیم، همانگونه  اما نصرت و یاری بنابر فرموده  خداوند بر افراد قلیل و کم خواهد بود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم قوی ترین  ابراز برای مقابله با دشمن است، افزود: همین کتاب آسمانی قرآن  مهمترین نقش را در ایستادگی مسلمانان در برابر طواغیت را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به طرح تربیت ۱۰ میلیونی  حافظان قرآن کریم  که از مطالبات  رهبر انقلاب  است اشاره کرد و گفت: این مطالبه بروی زمین مانده و هنوز جامعه عمل نپوشیده است. ‌

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: باید فضای کشور را با کلام و نام قرآن عطر آگین کنیم همانگونه که در منابر و روضه خوانی مردم مشارکت دارند باید بستری برای ترویج تلاوت و کرسی های قرآنی تلاش کنیم.  ‌‌

وی تصریح کرد: به واسطه برگزاری چنین مسابقات شور و نشاطی برای جوانان در جامعه حاصل می شود  و در کنار برنامه ریزی برای حفظ و روخوانی، قرائت و همخوانی یک نگاه دیگر به قرآن مجید داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه باید قرآن در متن زندگی، جامعه و خانواده، دبیرستان و دانشگاه حضور داشته باشد. و تا مادمی که این کتاب در نزد مسلمانان باشد آسیبی به آنها نخواهید رسید.

عبادی زاده تاکید کرد: دشمن در صدد است قرآن را از مسلمانان بگیرد و هدف اصلی آن دور ماندن مسلمانان از تعالیم انسان ساز آن بوسیله مبارزه با ارزش ها و مقدسات است .

وی با بیان اینکه حجاب یک اصل از ضروریات اسلام است، خاطرنشان کرد: مقابله  با حجاب و دور کردن مردم از عفت و حجاب مصادیق دور کردن مردم از قرآن کریم است .

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید