برپایی نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های دانش آموزان هرمزگانی در دولت سیزدهم + عکس

هرمزبان –  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برپایی نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های دانش آموزان هرمزگانی در دولت سیزدهم خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا با کشف استعدادها و توجه به خلاقیت ها و بروز آن، نقش این مهم را در توسعه برنامه های آموزش و پرورش اجرایی نماییم.

وی ادامه داد: در سایه خودباوری و توجه ویژه به استعدادهای بالقوه دانش آموزان، کارهای بزرگی را می‌توان رقم زد چرا که در نظام تعلیم  تربیت، دانش آموز محور و اساس کار را تشکیل می دهد.

این مسوول یادآور شد: دانش آموزان هرمزگانی با نمایش دستاوردهای خلاقانه خود در این نمایشگاه ثابت کرده اند که می توانند در تامین منابع انسانی متبحر و متخصص کشور نقش آفرین باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید براستفاده ازهمه ی ظرفیت ها برای فراهم شدن بستر رشد استعدادها و کشف نبوغ دانش آموزان، خاطرنشان کرد: توجه به این امر، آرمان سند تحول و همه برنامه ها و اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت است.

قویدل با اشاره به اهمیت ترویج تفکر کارآفرینی در میان دانش آموزان، نقش این نمایشگاه ها را در راستای اهداف سند تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: رویکرد دانش آموزان در ارائه چنین دستاوردهای کم نظیری به عنوان یکی از فرصت های اثرگذار در نظام آموزشی است که باید مورد حمایت و توجه ویژه مسوولان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: توجه به شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان اولویت همه برنامه های آموزش و پرورش است که تحقق این راهبرد خانه، مدرسه را دنبال می کند.

وی در پایان تاکید کرد: تربیت نسل متخصص و متدین که در آینده کشور نقش آفرین باشد در گرو سوق دادن دانش آموزان به سمت مهارت‌محوری است که در این راستا راهبرد اجرایی آموزش و پرورش؛ هر دانش‌آموز یک مهارت، یک نقش است.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید