خبر فوری

حجت الاسلام عطا الله میرزاده: ثمره مقاومت امروز باعث آبروی جهان اسلام شده است

هرمزبان – حجت الاسلام عطا الله میرزاده در آیین اختتامیه مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی گفت: ثمره مقاومت امروز باعث آبروی جهان اسلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام عطا الله میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس گفت: یکی از محورهای همایش مقاومت است و بنا بر قرآن کریم انسان برای رسیدن به هر چیزی باید مقاومت کند تا به نتیجه خوبی برسد مانند دانه که در برابر خاک و بعد در برابر سرما و گرما مقاومت می کند تا ثمره می دهد.

وی با بیان اینکه هر چه مقامت بیشتر ثمره دهی افزایش می یابد، افزود: امیر المومنین (ع) خود را به مانند درختان بیابان تعبیر می کند و می فرماید: درختان در بیابان تحمل سختی ها را بیشتر دارند و مقاومت و ایستادگی آنها بیشتر است .

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: قران سفارش به مقاومت می‌کند و اگر امروز شاهد پیروزی های جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی هستیم بر اساس همین آموزه های قرآنی است.

میرزاده گفت: ثمره مقاومت امروز در عراق و یمن و سوریه و لبنان نمایان است که با کمترین امکانات اما با دلی آکنده به عشق و ارزش های باعث افتخار جهان اسلام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در دنیای که امروز افراد باید با پشتیبانی احزاب و گروه ها به مقاصد خود دست یابند تنها دولتی که نیاز به حمایت و پشتیبانی ندارد، قرآن است.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید