خبر فوری

مهدی نوبانی: الحاق ١٢ دستگاه «تاکسی‌ون» و ۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به بندرعباس

هرمزبان –شهردار بندرعباس گفت: ١٢ دستگاه تاکسی ون و ١٠ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری بندرعباس اضافه شد.

 

مهدی نوبانی، امروز (دهم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گفت: با توجه به نیاز سنجی پیرامون خدمات حمل و نقل درون شهری و در جهت تقویت ناوگان حمل و نقل شهر بندرعباس، ١٢ دستگاه تاکسی ون و ١٠ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر بندرعباس اضافه شد.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: پیش از این ١۵ دستگاه تاکسی ون و ۴ دستگاه اتوبوس نیز جهت خدمات دهی بهینه و شایسته به شهروندان و در جهت کاهش حجم ترافیک معابر و خیابانهای شهر بندرعباس خریداری شده بود.

وی بیان داشت: انبوه بری، پیاده روی و دوچرخه سواری می تواند به عنوان یک فرهنگ، مشکلات ترافیک را کاهش دهد چرا که رشد شهر نشینی و افزایش جمعیت و به همان نسبت تردد اتومبیل های شخصی و تک سرنشین را به همراه دارد در صورتی که اگر ناوگان حمل ونقل عمومی شهر قوی باشد رضایت شهروندان را در جابجا شدن و مدیریت زمان به همراه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید