خبر فوری

استاندار هرمزگان: تضمین دولتی برای جذب سرمایه گذاری در جزیره هرمز می دهیم

هرمزبان – استاندار هرمزگان با اشاره به توانمندی‌های بخش گردشگری در جزیره هرمز، گفت: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه اقدام های خوبی در دست انجام است و در جذب سرمایه‌گذاری نیز با ارایه تضمین های دولتی، تلاش می‌کنیم کمک بزرگی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی دوستی عصر جمعه در آیین افتتاح بازارچه ملوانی جزیره هرمز اظهار داشت: بهترین امکانات باید در این جزیره ایجاد شود اما مردم باید در این پیشرفت نقش محوری را داشته باشند و از این پیشرفت و توسعه بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: پیشرفت توأم با عدالت مدنظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری باید در جزیره هرمز تحقق یابد و مردم هرمز باید در پیشرفت این جزیره نقش محوری داشته باشند.

دوستی با اشاره به دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه ویژه به مردم هرمز و تلاش در جهت پیشرفت این جزیره، ادامه داد: برای ما تکلیف است که در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

استاندار هرمزگان به برگزاری جلسات ویژه برای پیگیری و بررسی مسائل جزیره هرمز اشاره کرد و افزود: حتما مسائل جزیره هرمز را بسیار بیشتر پیگیری خواهیم کرد و توسعه تجارت از جمله ته لنجی، صیادی، گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های شهری مناسب در این جزیره در دستور کار است.

دوستی با بیان اینکه بانوان جزیره هرمز از نظر هنر و صنایع دستی مخصوص این جزیره کارهای بزرگی انجام داده‌اند، گفت: بخش بسیاری از اقتصاد هرمز بر دوش بانوان بزرگوار این جزیره است که نقش ویژه‌ای در جهت پیشرفت و تحول جزیره هرمز دارند و اشتغال بانوان در این جزیره مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تلفیقی از  گردشگری و تجارت در قالب بازارچه های تجاری و گردشگری مد نظر جدی قرار گیرد تا به رونق اقتصادی و توسعه منطقه بیانجامد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش رفع مشکلات اسناد مالکیت مردم در سطح استان و همچنین جزیره هرمز، اقدام ویژه انجام می‌دهیم و سریع‌تر در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم داشت.

بازدید از پروژه های گردشگری و عمرانی جزیره هرمز، دیدارهای مردمی، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح بازارچه ملوانی، بازدید از محلات قدیمی و بافت فرسوده هرمز، شرکت در نمازجمعه، بازدید از اسکله هرمز ، بررسی وضعیت امکانات شهرداری و چند طرح دیگر از اهم برنامه های استاندار در این روز بود.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید