عملیات اجرایی فاز دوم محور بستک – لار آغاز شد

هرمزبان – استاندار هرمزگان ششمین روز از هفته دولت دو طرح مهم در حوزه راهسازی بستک را کلنگ‌زنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی دوستی صبح امروز (هفتم شهریورماه) همزمان با ششمین روز از هفته دولت جهت کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت راهی شهرستان بستک شده است.

استاندار هرمزگان در ادامه برنامه‌های این سفر، پس از بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی و پروژه‌های روستایی، دو پروژه مهم در حوزه راهسازی این شهرستان را نیز کلنگ زنی کرد.

پروژه نخست آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور بندرعباس – بستک به طول ۴.۶ کیلومتر بود، در این پروژه چهار ابنیه فنی نیز در نظر گرفته شده است اعتبار این پروژه بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است.

پروژه دوم نیز آغاز عملیات اجرایی فاز دوم محور بستک – لار بود، این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار مجموع فاز اول و دوم ۱۲۲ میلیارد تومان بناست مطابق زمانبندی مشخص به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید