عمل به قرآن کریم آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند/ امنیت برای آحاد جامعه از نان شب واجب‌تر است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری صبح امروز در چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم قوه‌قضائیه اظهار داشت: نگاه مسولانه و عالمانه به مسایل جامعه یکی از درس‌های مهم قرآن است که اگر در جامعه به درستی محقق شود بسیاری از معضلات اجتماعی حل می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر به دستورات الهی در قرآن کریم عمل کنیم آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد و یا شکل نمی‌گیرد، افزود: انشالله با تدبیر و تعمل آیات قرآن کریم را فرا گیریم و بتوانیم زندگی سعادتمندی در دنیا و آخرت رقم بزنیم.

رئیس کل دادگستری هرمزگان فجایع موجود در جامعه را ناشی از تهمت‌ها، افتراها، دروغ‌پردازی‌ها و تضعیف‌ها دانست و گفت: قوه‌قضاییه قاطعانه، عادلانه و شجاعانه در مقابل مفسدان و مخلان و دشمنان قسم خورده ایستاده است.

اکبری بیان داشت: امنیت برای آحاد جامعه از نان شب واجب‌تر است و این درسی است که قرآن به ما می‌دهد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، امنیت زیربنای بسیاری از فعالیت‌هاست و از لحاظ فردی و اجتماعی مورد عنایت قرآن کریم است و امنیت در کردار و روح و روان باید تواما با هم باشد.

اکبری خاطرنشان کرد: هدف از این محافل و مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی همه کارکنان دستگاه قضایی و اقشار مختلف جامعه است که اگر فرامین قرآن به طور کامل اجرا شود سعادت دنیا و آخرت در سایه عمل به آن تصمین می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه کارکنان قوه‌قضائیه در دو رده بزرگسال و چهار تا 16 سال ویژه فرزندان کارکنان و در پنج رشته ترتیل، تحقیق، حفظ، درک مفاهیم و حفظ موضوعی در روزهای 20 و 21 آذرماه در سالن برق منطقه‌ای بندرعباس در حال برگزاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید