خبر فوری

سرهنگ مهدی قنبری: کوه‌پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس

هرمزبان – سرهنگ مهدی قنبریفرمانده بسیج حوزه ادارات، کارمندان و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس گفت: کوه‌پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ مهدی قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد:  هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌ها وایثارگری‌های نیروهای انقلاب برای به ثمر نشستناهداف انقلاب در زمینه‌های مختلف است.

وی، با ذکر این نکته که راهبرون رفت از مشکلات کشور گسترش تفکربسیجی است،عنوان کرد: بسیجی همواره بدون توجه به مسائل و مادیات دنیا برای حل مشکلات کشور و ترویج اسلام در جامعه تلاش می‌کند وهمین امر نیز رمز موفقیت بسیج در کشور شده است.

فرمانده بسیج حوزه ادارات، کارمندان و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس، با ذکر این نکته که امروزه همه بر موفقیت نقش بسیج در کشور اذعان دارند، بیان کرد: تمام کشورهای دنیا حتی دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز به نقش موفق و کارکردهای موثر آن در جامعه اعتراف کرده‌اند.

 کوه‌پیمایی روسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

سرهنگ قنبری، با بیان این نکته که برنامه‌های مختلفی توسط رده‌های مختلف بسیج و سپاه به مناسبت هفته بسیج در استان هرمزگان برگزار شد، گفت: صبح روز جمعه کوه‌پیمایی به مناسبت هفته بسیج با حضور رئوسای ادارات شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این کوه‌پیمایی در کوه گنو بندرعباس برگزار شد و در نهایت یک نشست  صمیمی با محوریت گفت و گو پیرامون مسائل و موضوعات روز جهان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید