خبر فوری

اهمیت یوم‌الله 9 دى به اندازه اهمیت اصل نظام است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزارى فارس از بندرعباس، حجت الاسلام على اکبر میرزایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان عصر امروز در اولین جلسه اتاق فکر یوم الله 9 دى به تشریح اهمیت این روز مهم پرداخت و اظهار داشت: اهمیت 9 دی به اندازه اهمیت اصل نظام است.

وى افزود: 9 دی یادآور حضور مردم در جهت حمایت از اسلام، ولایت و انقلاب بود و هرگز از اذهان پاک نخواهد شد.

میرزایى بیان کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که هر وقت حرکتی درجهت تضعیف و یا تخریب جایگاه این سه رکن اساسی صورت بگیرد، پاسخ دندان‌شکنی به هتاکان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: دشمنان نظام بدانند که هرگز مردم ایران اسلامی هتک حرمت نسبت به ولایت و فرهنگ عاشورا را بر نمی‌تابند و در مقابل هرگونه بی‌حرمتی‌ها خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسؤول دفتر نمایندگى ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز به آمادگی کامل نیروهای مخلص سپاه و بسیج برای برگزاری باشکوه مراسم یوم الله 9 دی اشاره کرد.

حجت الاسلام حسن موسایی معاون حوزه علمیه استان هرمزگان، احسان صاحب معاون فرهنگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و اباذر سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس نیز به ارائه دیدگاه های خود در جهت هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم یوم الله 9 دی پرداختند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید