خبر فوری

رویدادهای خبری امروز دوشنبه 15 آذر در کردستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا امروز کلنگ زنی فاز نخست شبکه آبیاری تحت فشار گاران مریوان با مساحت یک هزار و 640 هکتار با اعتبار 276 میلیارد ریال، با حضور علیمراد اکبری معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی انجام می شود.
این آیین ساعت 10 صبح در محل سد مخزنی گاران (ساختگاه سد) برگزار می شود.
**آیین روز جهانی معلولان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش امروز دوشنبه در مدرسه کودکان استثنایی توحید سنندج برگزار می شود.
**هجدهمین مانور سراسری زلزله تحت عنوان مدرسه ایمن – جامعه تاب آور ساعت 9/30 صبح امروز دوشنبه در دبیرستان دخترانه زکیه واقع در بهاران جنب استخرشین و آپارتمان های پاوان برگزار می شود.
**مراسم تجلیل از رتبه های برتر المپیاد و کنکور سراسری 95 ساعت 11 در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می شود.
**نشست خبری رئیس دانشگاه فرهنگیان ساعت 12 امروز دوشنبه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33230105 و 33288683 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33288682 ارسال کنند.
خوانندگان عزیز همچنین می تواند این نوع برنامه های خود را از طریق ایدی تلگرامی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید