خبر فوری

همه ظرفیت های آموزش و پرورش در خدمت دانش آموزان است/استفاده از خودروی نیسان برای جابجایی دانش آموزان در مناطق سخت گذر اجتناب ناپذیر است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، دانش هاشمی پورافزود: این حادثه که در محور بشاگرد به جاسک رخ داد منجر به مصدومیت تعدادی از دانش آموزان شد که با انتقال سریع به مراکز درمانی خوشبختانه مصدومان به صورت سرپایی درمان و فقط یک نفربه جهت کنترل وضعیت جسمانی تحت نظراست.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: در این شهرستان شرکت های مسافری با خودروهای استاندارد فعالیت ندارند که این امر موجب شده است سرویس مناسب به تعداد لازم برای اجاره و جابجایی دانش آموزان وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: دراین شهرستان دو دستگاه مینی بوس بیشتر موجود نیست که هر دو نیز در اجاره آموزش و پرورش برای استفاده در سرویس مدارس هستند.

هاشمی پور یادآورشد:از آنجاییکه  80درصد جاده های شهرستان  بشاگرد خاکی و سخت گذرهستند برای جابجایی دانش آموزانی در طرح روستا مرکزی، ناچار باید از شش روستا با چنین مشخصاتی که فقط امکان تردد برای خودرهای نیسان مقدور است  دانش آموزان به مدرسه ای در شهرک مطهر منتقل شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: توجه به ایمنی و حفظ جان دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش است که امیدواریم با توسعه زیرساخت های مناسب و همچنین سایر الزامات که در برنامه های آموزش و پرورش است، امکان استفاده از خودروهای مناسب واستاندارد برای جابجایی همه ی دانش آموزان عزیز مناطق روستایی فراهم شود که تحقق آن را با استفاده از همه ظرفیت ها دنبال می کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید