خبر فوری

رویدادهای خبری امروز چهارشنبه سوم آذر در کردستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا امروز رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و محسن صالح نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به کردستان سفر می کنند و بازدید از چند کارخانه و واحد تولیدی استان، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و نشست مسئولان ارشد وزارت با فعالان اقتصادی کردستان از جمله برنامه های معاونین این وزارت خانه در استان است.
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کردستان با حضور قایم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت ساعت 15 در استانداری کردستان برگزار می شود.
جلسه هم اندیشی معاونین وزارت صنعت معدن و تجارت با فعالان اقتصادی حوزه تولید کردستان ساعت 17 در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار می شود.
** امروز همچنین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی بر قاچاق کالا و ارز کردستان ساعت هشت صبح در استانداری کردستان برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33230105 و 33288683 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33288682 ارسال کنند.
خوانندگان عزیز همچنین می تواند این نوع برنامه های خود را از طریق ایدی تلگرامی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید