خبر فوری

دانش آموزان مینابی مقام برتر کشوری رشته کتابخوانی را کسب کردند

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان میناب، روح الله رنجبری دانش آموزپایه پنجم آموزشگاه شهیدحقانی احمدآباد در مسابقات فرهنگی هنری در رشته کتابخوانی مقام اول کشوری را بدست آورد.

معاون پرورشی آموزش وپرورش میناب از کسب مقام اول کشوری 8 دانش آموزان مینابی خبر داد وتصریح کرد: عمده سرمایه کانون پرورش فکری، سرمایه‌های انسانی است و مربیان و اعضای این مجموعه در سطح کشور رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: مدارس برگزیده، کانون های فرهنگی تربیتی، اردوگاه ها، پژوهش سراها، دارالقران ها، مجتمع های ورزشی، پایگاه ها و مراکز تشکل های دانش آموزی، کتابخانه، ها سالن های فرهنگی و هنری، مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مراکز فرهنگی سازمان و نهادهای مشارکت کننده از مراکز ده گانه فعالیت هایی هستند که آموزش و پرورش را در برنامه های اوقات فراغت یاری می دهند.

مهدی حسینی افزود با استفاده از سرمایه های انسانی و همچنین تعامل بیشتر با این نهاد فعال در زمینه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان داشته باشیم تا باعث رشسد و شکوفایی رشد استعدادها باشیم.

سرکار خانم فیروزی مدیر مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان میناب ضمن ابراز خوشنودی از حضور دانش آموزان شهرستان میناب و کسب رتبه های برتر کشوری گفت:یکی ازاهدف کانون پرورش فکری کودکان ترویج کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است .

وی افزود:این کانون با فعالیتهای مستمر خود توانسته است رتبه های کشوری و بین المللی را ،بوسیله دانش آموزان شهرستان کسب نمایند.

فیروزی خاطر نشان کرد:با توجه به وجود استعدادهای برتردر شهرستان از مسئولین انتظار می رود با کمکهای خود در تمامی زمینه های آموزشی و پرورشی ،ما را یاری نموده و آموزش وپرورش رانیز دریابند.

لازم به ذکر است 12 نفر از دانش آموزان کتابخوان از استان هرمزگان در این مسابقات حضور داشتند که 8نفر از شهرستان میناب (1نفر دختر و 7نفر پسر)به مقام برتر کشوری دست یافتند.

گفتنی است دانش آموزان برترآموزشگاههای(اسماء امیری از دبستان نرجس خاتون-روح الله رنجبری از دبستان شهید حقانی-علی مهرانی دبستان شهید جهانگیر امینی-محمدرضا پور دکان دبستان ایمان-علی جنگجو متوسطه اول باهنر-امیرحسین کریمی،محسن عبدالملکی،امیرمهرانی متوسطه اول شهیدبهشتی)می باشند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید