خبر فوری

گروه های برتر جشنواره تئاتر طنز ققنوس در میناب معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از جمعه خبرنگار ایرنا، دبیر این جشنواره به خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 20 اثر نمایشی و هشت طرح استند آپ کمدی به دبیرخانه این جشنواره راه پیدا کرد که پس از بازبینی اولیه شش طرح نمایشی وچهار طرح استند آپ کمدی به مرحله پایانی راه یافتند.
حبیب اله ناصری بیان داشت: شش گروه نمایشی طنز از محله ها و روستاهای میناب با موضوع آزاد به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند .
وی افزود : نمایش طنز ترانه سفید مقام اول، وقتی سوت هام به صدا در می آید و اینجا همه چی در همه به عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب شدند.
ناصری بیان داشت: در بخش استندآپ کمدی هم از اسماعیل صالحی و ایوب رحیمی شهواری قدردانی شد و هیات داوران پنجمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس هیچ گروهی را حائز رتبه اول در این بخش ندانست.
وی تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط بین جوانان و پرداختن به مسائل اجتماعی در قالب برنامه های طنز و استند آپ کمدی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
پنجمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس در روزهای یکم تا سوم خردادماه در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برگزار شد.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید