خبر فوری

اطلاعات کافی در خصوص خمس به مردم ارایه نشده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با تاکید بر بهره مندی همگان از برکات این ماه، بیان داشت: خمس یک واجب مخفی است و همه ما باید در روشن شدن ابعاد این حرکت کمک کنند تا چهره پنهان خمس برای مردم ما روشن و مؤمنان اطلاع کافی از این موضوع داشته باشند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به راه اندازی بنیاد بین المللی خمس در کشور، تصریح کرد: این بنیاد در جمع‌آوری خمس دخالتی ندارد و صرفا پاسخگوی مشکلات و شبهات مطرح‌ شده در این زمینه خواهد بود تا فرهنگ پرداخت خمس در کشور نهادینه شود.
آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان مسلمان باید براساس آموزه های دینی و اسلامی خواهان خوبی و نیکی برای همگان باشیم و ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و نزدیکی به خداست.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه 1361، گفت: فتح خرمشهر پیروزی رزمندگان اسلام بود که با تکیه بر نیروی ایمان و اعتقاد و با عزمی راسخ از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مسایل اخیر در منطقه و سفر ترامپ به عربستان و خرید تسلیحات نظامی توسط رژیم آل سعود از امریکا، گفت: امریکا با توجه به مشکلات بودجه ای و اقتصادی کشورش، درصدد است تا مشکلاتش را از راه فروش سلاح به رژیم آل سعود و برخی دیگر از کشورهای عربی تامین کند.
آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: آل سعود و امریکا باید بدانند حاکمیت ظلم هیچگاه در طول تاریخ باقی نمانده و این حق و عدالتخواهی است که بر باطل پیروز می‌شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *